moajohnsson

Alla inlägg under december 2010

Av Moa Johnsson - 22 december 2010 17:36

igår var de ju disco , innan discot åkte vi buss hem t stian :*
vi sov tip i as länge "lalalala"

och sen gjorde vi sminkade vi oss & allt ,

discot va fettcoolt ! :)

 

den efter discot så följde jag me emma hem , klockan va tip 12 då ;)

 då åt vi lite pch gick vi och la oss (A)

snackade shitlänge ,

 

sen idag  på morgonen så var de lammmmmt att gå upp ,    

men sen åkte vi t skolan ,

 

tack för en underbar dag emma gumman !

 

älska dej !   

Av Moa Johnsson - 22 december 2010 17:08

ibland kan man vara trööött på allt&alla !

de va en sån dag idag ...

lite extra tröött på alla tjejer i min klass !

vi bråkade seriöst hela dagen xddd

 

vi har ju faktist lovat varandra att int va på "lag"
men så klart blev de alla mot mej ! ;'s

jag hatar folk som är på lag !
de behövdes verkligen jul-lov kan man säga ,

 

nästa år ta vi nya tag tjejor !♥

 

Av Moa Johnsson - 20 december 2010 19:23

stan idag :'D

 

va på stan me mamma , köpte as mke ! (aa

imorgon ä de disco , innan ska man vara me änglarna emma pea stina emmiliah

kommer vara underbar kväll me er (aa

 

skolan idag , hade matte prov  ..

de behöver vi int snacka mer om (hh)

Av Moa Johnsson - 19 december 2010 18:06

  •          

underbara dagar me hannahhugsson

 

vad än som händer , så kommer du att vara ängel

Av Moa Johnsson - 19 december 2010 10:38

                  moajohnsson(a

jag är en tjej på 13 år  . jag bor i lilla vetlanda (A)

jag går i 7a , den är fettcool den klasssen ,

där är vi ffem tjejer som säger allt till varandra , vi har inga hemligheter för varandra ,

killarna .. jaa dom är som dom är (h

men dom är fettcoola , underbara killar !

när jag inte är i skolan och gör läxer , ja då har jag oxå ett liv ! :D

jag spelar fotboll (y)

ja fotbollen kan man bara säga en sak me , de är underbart att få kämpa&kämpa matchen ut , kännnnslan är FAN underbar ,

fotbollen har hjälp mej jätte mke under åren.

pappa är ju tränare så jag och han sporta ganska mke tsm ♥

och så åker jag skidor , de kan man bara säga en sak om där me ,!

skidor är underbart ! , där oxå dendär kännnslan

-

man går ut ur bilen , ta fram skidorna ur bilen ,kolla upp mot macken , höra liftarna köra för fullt , alla lyckliga människor i backen , !

ta på sej skidorna, hjälm och allt ,

men får ett sms " var är du ? " av emma&emilia

men åker sakta mot dom , men krama dom ,(KÄRLEK)

åker sakta ner till liften , om de int är så att vi börja skratta så vi dör !

liften upp är alltid lika dan , (SJUNGER! )

det är alltid lite otäckt att åka lift , men man har gjort de 100000 gånger innan , så de är bara att skratta bort de !

åka ner , hoppa över alla gupp , höra musiken i backen , ! (UNDERBART!)

sen brukar vi träffa  killarna me , ♥

en sak jag aldrig glömmer , de var en viter när alla vi tjejer och killar åkte skidor ,

vi tog varandra i handen de var nog åtta stycken ,

sen åkte vi ner för backen och sjöng till musiken  !

de är något man aaldrig glömmer ♥

ja de var allt om skidorna .

om jag skulle säga några saker om mej själv så skulle jag säga

* sportig !

*snäll , omtänksam

*alltid glad !

 

men om dom som int känner mej skulle nog beskriva mej som en fjortis !

men dom kännner verkligen int mej !

 

medans dom närmaste kompisaran skulle säga att jag va glad , och att jag är lite killig av mej , 

 

ja de var lite om mej  ♥

Av Moa Johnsson - 19 december 2010 01:47

  

tuffing är jag allt   

 

 

se ut som en fjortis där men jag är ingen !   

 

 

Av Moa Johnsson - 19 december 2010 01:00

blommor och bin , zzZZ

ja , de är de ellen tjäder snacka om på msn ;p

hanna hugosson , snackar shit om alla !
som alltid , ganska  trööööttt på att höra allt bbitch snack som hon säger !

de strår verkligen fjortis i pannnan på hon !

så jävla tröööttt på den fjortisen,

så lam är hon !


kevin snackar om va han ska göra imorgon .. boorrriinng !



livet behöver en liten pufff allt ! (A)


klockan är nu 01:11 , och jag kan int sova   

Av Moa Johnsson - 18 december 2010 22:56

jag kollar en shitans bra film !

 

jag kollar film me pappa , de är mysigt , (A)

 

och -

 

 

imorgon ska man åka t jönköping me mamma&pappa , fast jag nt orka men men , 

jag önska jag att jag gick fram till dej , och sa de jag ville säga ,

du är underbar älskling 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards