moajohnsson

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

världens bästa vän .

Av Moa Johnsson - 23 april 2011 11:33

  linn thomsen . jag älskar dej över allt annat .

du och jag har kännt varandra sen vi var typ 2 år . tror de va de . men iaf så var vi små . men dock kommer jag inte ihåg hur det var första gången vi träffades . och de är synd .

linn vi bor kanske 10 minuter från varandra med bil . (jag bor på landet) men nästa år bor vi 1 minut från varandra . fatta . du & jag kommer åka samma buss . vi kommer kunna gå till varandra . jag kan inte fatta de .. ! ni har ju inte skrivt på några papper på dedär huser . men de hoppas jag iaf att ni kommer göra snart ! . jag kan säga allt till dej . jag är inte rädd att de kommer ut till anndra . när vi är har vi det alltid kul ! . vi blir lixom lite bussiga när vi är (A) och älskar dej över allt annnat på denna jorden , !

när vi var i branbäst tillsammans med din pappa och min pappa  och din bror . de var så kul ! jag tänker oftata på hur bra jag har de när jag har dej . en bästavän som du . en vän man kan säga allt till . en bästavän som känner som jag . en bästavän som ser de jag inte ser . en bästa vän som vet allt om mej , en bästavän som känner mej bättre än jag känner mej . jag är så glad att jag får vara din bästavän . linn thomsen . dufattar inte hur mycket jag älskar dej . !
Linn Thomsen (L) Moa Johnsson


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Johnsson - 27 april 2011 19:52

ganska mycket nu faktist . skolan kompisar fotbollen och allt annat . inte mycket tid kvar till att vara på datan . så bloggen får vänta ett tag nu ! amen vi hörs nog om några veckor .   kyss ...

Av Moa Johnsson - 27 april 2011 19:34


        o.bry p.bry k.bry a.bry   så mycket bryr jag mer va ni tycker om bilden ;* ...

Av Moa Johnsson - 26 april 2011 20:10


jooooouuuuuuuu jippppppiiiihhh . idag spelade man fotboll på idrotten (a men dock så började ja gråta för vi förlorade tyyp -.- amen de va inte bara ja . utan lilla august eliasson oxå ju (y) fotböll ää livet jööö ♥            ...

Av Moa Johnsson - 26 april 2011 19:21

lars winnerbäck - det var jag och fröken svår , vi skulle hem åt samma håll det kanske blev en liten omväg men det spelar sånt någon roll. natten var så tyst och skön och månen va så vacker över taken hon hade tappat allt igen ,varenda men...

Av Moa Johnsson - 25 april 2011 19:04

                                  LinnThomsen(L)MoaJohnsson      e-elskar dej bästavän . ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards