moajohnsson

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Rubrik saknas

Av Moa Johnsson - 24 mars 2011 16:18

stina bengtsson . petra karlsson . emma sixtensson . emilia åverling . linn thomsen

ja ni . ja vene hur jag ska börja ? de finns så mycket jag vill säga till er . och jag vet inte hur detta inlägget kommer bli . men de kommer från hjärtat . och så vet jag inte hur jag ska börja . men ni är bäst . ni är underbara flickor . alltid vi 6 . inga hemligheteer för varandra . om man är ledsen ja då snackar vi och gör detta tilsámmans . men jo vist .vi bråkar i bland .

men so what ? de gör alla . men de jag vill säga är att om jag inte hade er ? hur i helvete skulle jag få med mej alla saker till lektionerna och så ? alltiid eä de något . nycklar mobilen glasögonen som jag glömmer . då är de ni som hjälper mej . när bussen ska gå . de kan ni . vilka dagar bussen kommer sent . de har ni koll på ! . när lektionen är och rasten slutar . de är ni som vet . ibland tycker jag kanske att ni är som 5 små mammor till mej .

men i längden är det så bra att ni säger till mej när jag gör fel . och berömmmeeer mej när jag gör rätt . som efter varje gång jag har gjort något fel så kommer alltid frågan

- moa , vad har du lärt dej av detta . ?

och så på proven . så hjälper ni mej . om jag får ig . så säger ni till mej .

- moa du gjorde ditt bästa . bättre kan de nt bli .

bara en sån sak hjälper mej !

ni är värda mer än pengar . ! killar ? ja det är bara skit . men har jag er . så har jag allt .

jag vill aldrig att de ska ta slut . aldrig aldrig aldrig ! men någon gång kommer de ta slut . men då hoppas jag att jag dör först så jag slippper se er lida .

älskade vänner . jag älskar er för allt i värden !   

vi 6 kommer alltid vara bästa vänner .

KÄRLEK TILL ER BEBISAR.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Johnsson - 27 april 2011 19:52

ganska mycket nu faktist . skolan kompisar fotbollen och allt annat . inte mycket tid kvar till att vara på datan . så bloggen får vänta ett tag nu ! amen vi hörs nog om några veckor .   kyss ...

Av Moa Johnsson - 27 april 2011 19:34


        o.bry p.bry k.bry a.bry   så mycket bryr jag mer va ni tycker om bilden ;* ...

Av Moa Johnsson - 26 april 2011 20:10


jooooouuuuuuuu jippppppiiiihhh . idag spelade man fotboll på idrotten (a men dock så började ja gråta för vi förlorade tyyp -.- amen de va inte bara ja . utan lilla august eliasson oxå ju (y) fotböll ää livet jööö ♥            ...

Av Moa Johnsson - 26 april 2011 19:21

lars winnerbäck - det var jag och fröken svår , vi skulle hem åt samma håll det kanske blev en liten omväg men det spelar sånt någon roll. natten var så tyst och skön och månen va så vacker över taken hon hade tappat allt igen ,varenda men...

Av Moa Johnsson - 25 april 2011 19:04

                                  LinnThomsen(L)MoaJohnsson      e-elskar dej bästavän . ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards